неделя, 11 април 2010 г.

СЪСТАРЯВА ЛИ АЛКОХОЛЪТ?


Ето ви един приятен човек (пияница) с аристократично излъчване и кротко пиянство.Казват, че алкохолът и цигарите състарявали. Ако ми го нямаше мустако, можеше да ме объркате за доста по-млад, от колкото съм.

Та този пияница има излъчване на норвежки левент с много добър вкус към жените. По погледа му се разбира, че той знае какво пие и какво не трябва да пие. Можете ли да повярвате, че това лице е изпило малко над 2 тона твърд алкохол, а за бира да не говорим. Не съм смятал бирата, защото никой няма да ми повярва после, но е доста повече.

Дори и да кажете, че притежава "непцето на експерта" и пие качествени напитки, не е така. 2 тона и отгоре не се пият с подбиране. Вече съм на години (не чак толкова) и имам претенций към това, което пия, но за това мое качество, не се придържам винаги към принципите си. Понеже прочетох, че може да си пиша каквото искам тук, ще напиша, че Ариана, Каменица и Астика не стават за нищо. И Загорката стана лайно. Българските водки са боклуци също. Затова пия чешка бира, когато имам възможност и полска водка или руска, но нея с повече лед.

Пия вече близо 12 години и то стабилно. Живея дори по-здравословно от повечето хора, които не пият. Вашето кафе е моята бира. Лекарствата, с който се тъпчете когато сте болни, замествам с греяна ракия с мащерка и мед. От както пия, боледуването ми стига само до "боли ме гърлото, но с една ракия ще го оправя". По наследство трябва да имам високо кръвно, но ми е нормално, защото се наливам с водка постоянно. Водката смъква кръвното, стига да е до 100-150 грама. Щом ми падне кръвното и изпивам още половин литър и се вдига. Така го регулирам постоянно и съм на 6.

Контрирайте ме сега, че алкохолът е вреден. Ще ми кажете "аз познавам един дето много пие и не прилича на нищо, а и със здравето е зле". А аз ще ви кажа "естествено, че е така. Щом пие боклуци и домашна ракия, която не е препичана или не й е източен първака, заслужава си да прилича на Лили Иванова, нищо, че е на 30 или на 40 години".





Няма коментари:

Публикуване на коментар