понеделник, 12 април 2010 г.

ЩЕ ЛЕЖА ЛИ, АКО ЯМ МЕСО?


Ако убия комар, който ми пие кръвта, муха,която ми трови ядето, ще лежа ли в затвор? Проведе се протест, в който хората се бореха за защита на животните. Но не поясниха дали беше за домашни любимци или всякакъв вид животни. Аз съм месояден. Ако комшията ви е съгласен да му изядете двамата домашния любимец, ще лежите ли?
Животното не може да каже, дали иска да бъде изядено.
Сега очаквам да ми се появи някой пикльо и да каже "а ти да не би да искаш да те изядат". Аз не искам, ама нали имаше случай с един човек, дето си търсил кой да го изяде и си намерил канибал. После осъдиха канибала за "съучастие в самоубийство". Изключително глупава постъпка от страна на съда.

Моля, моля, ако ми налети куче да ме ухапе и му шибна един шут, какво правим? Ако ме ухапе, ще го затворите ли и да го биете, както се прави с престъпниците?
Ако куче изкочи на пътя, където няма пешеходна пътека или светофар и го блъсне някоя кола, ще вземете ли книжката на шофьора, ще му съсипете ли живота като го заключите за 5 години?
Като дресирате животно, ще трябва да му праснете един вестник по главата, когато не слуша. Това е като да възпитаваш дете.

Цялата работа е да не се мъчат животните и всичко тръгна от няколко случая, станали наскоро.
И аз не подкрепям тормоза над животни, както и убиването им за удоволствие, обаче не съм тръгнал да ставам последовател на първия тъпак, който организира протест с искане, да се създаде зоополиция.

По-готино ще е според мен, да няма зоополиция, но при такива прояви на хората върху животни, да има саморазправа и тя да е оправдана с това, че оня мъчи гадинката. Ще скочат закрилниците и ще му хвърлят един здрав бой, ще го затворят в мазе, ще му счупят пръстите на менгеме или там каквото решат, че е редно.

Не ми сравнявайте животните с хора и да им давате същите права. Те си имат права. Пикаят навсякъде без да плащат. Аз ако го направя, ще ми се развикат "младеж, това не е кенеф тука". Ми на мен на такова ми мирише. Сигурно някое куче е прикало мястото преди мен и затова съм се заблудил. Но на него никой нищо не му казва. "Ами то защото няма да разбере". Като няма да разбере, си заврете протеста ВГЗ и не ми обяснявайте колко съм зъл и коравосърдечен.

Искайте да ви приемат закон, който да позволява саморазправа. Аз нямам пари да плащам по-високи данъци, за да може от тях да дават заплати на зооплицията.

И искам да ви кажа, че от днес ставам сериен убиец на насекоми. Елате да видите, че дори в стаята ми има размазана муха вече на стената.

Няма коментари:

Публикуване на коментар