събота, 24 април 2010 г.

МАКЕДОНОИДИ

Защо България не иска да признае македоснкия език и Македония като държава? Ами не знам. И на мен ми е много чудно. Аз и за хора не ги признавам, но мисля, че трябва да ги оставим да си трошат главите и да не им даваме български паспорти, за да вършели бизнес из Европа.
И те самите не могат да се определят като някакви. Простотата им е безгранична. Този толкова гнусно звучащ език, примесица от най-грозната реч на сърбите и най, ама най-селския възможен български диалект, страда от липсата на дори и половината по брой български думи, отсеяни в книжовния ни речник.

Историята им е такава мистерия, че още не си знаят произхода. Наскоро бяха решили, че са с Египетски корени и продължаваха да твърдят, че Кирил и Методий са им сънародници. Ами да. Как не се бях сетил на какви ми приличат Кирил и Методий. Ама разбира се, че на египтяни. Кирил е одрал кожата на майка си Клеопатра. Но не знам, дали защото и там не ги признават за сънародници (както и аз за българи), или защото те решили, че създателят се е занимавал да ги прави отделно, но се оказа, че не са и египтяни.
Пуснали си телевизионен канал, по който говори Господ. Да, Господ е македонец и говори на чист македонски по някаква си мекедонска национална телевизия. Та той споменава, че създал "монголоиди", "негроиди" и "МАКЕДОНОИДИ". Те не принадлежат към никой, те са си отделна раса, а може би и отделна форма на живот и всички "европеиди" явно произлизат от тях.

Защо не ги признава никой? Ето аз съм ги признал, че това са същества известни с това, че не само са прекрачили границата на човешката простотия, ами продължават да тичат към непознати за простотията земи, измерения и т.н. Ако от "Господари На Ефира" биха им дали "златен скункс", то аз не бих им дал нищо. Не смятам, че подобен тип щуротии трябва да бъдат възнаграждавани.

Ако Дарвин е бил прав за маймунските корени на човека, македонците явно са от някакви специални маймуни. От тези маймуни, които не търпят еволюция.
Останките на липсващото звено между човека и маймуната не е било открито, сигурно защото това звено още вирее и няма останки.Ще кажете "ама нали наскоро го откриха". Да, знам. В някое македоснко гробище най-вероятно.
Честито! След неандерталската епоха, вие давате старт на човечеството. След вас идва Хомо Хабилисът! Не се ли гордеете с това, че сте първи?
За това липсващо звено още няма наименование, но днес спокойно може да го наречем македоноид. Надявам се, че с този пост ви помагам да разберете нещо за себе си.
Признавам ви за македоноиди (липсващото звено между неандерталеца и хомо хабилиса) и ви признавам езика, тъй като за толкова грозен и смешен език, все пак е положен труд, да се ровиш и в най-миризливите диалекти на заобикалящите ви народи, за да го създадеш.
Поздравления имате произход!

2 коментара:

  1. Думата на шестия ред дали е "простата" или просто грешка.
    Ако говориш за увеличение на простатната жлеза, си напълно прав. И симтоматиката и причините за нея са явни при македонците. Сигурно честото уриниране ги прави така сприхави, несигурни и нападателни.

    ОтговорИзтриване
  2. Просто грешка. Мързеше ме да редактирам, но днес го сторих. Добра логика иначе!

    ОтговорИзтриване