неделя, 11 април 2010 г.

АЛКОХОЛИК ИЛИ ПИЯНДЕ СЪМ?


Тая седмица се отдадох на бачкане и пиене. Сряда след бачкане отидохме в едно кръчме и открихме сезона на пиенето на открито с по 2 бири и 2 водки. След това се залетях към нас и после се видяхме с Рунтислав за по 2 бири. Алкохолът ме хвана д'еба.

Четвъртък. Почнах друг обект. Пак бачкане и пак бира. Вечерта имаше пияндурска вечер по случай идването в България на Onkel Tom. Състоя се у едно рокенроу заведение. Та тогава беше цирка. Наливах се с наливна Ариана. Тая бира дори и наливна е пълна отврат. 2 часа съм се лигавил на 4 или 5 бири и не спори пиенето, и не върви. Откакто й смениха етика и го направиха жълт, и почнаха да лъжат, че била по чешка рецепта, Арианата се превърна в боклук. Минала е покрай чешка бира. Вероятно са събрали феновете на Старопрамен и са им взели урината, и после я пробутват под името Ариана.

Поръчах си водка за да се сгрея, че да мога да си пораздвижа ставите преди да стана да си отида да спя. Обаче се оказа, че станало 1 през нощта и се пусна микрофон, по който се обяви състезание по надпиване с бира. Мислех си, че ако победя ще спечеля билет за Onkel Tom и се записах за участие. Обаче не победих. Мога да се оправдая, като кажа, че не чух кога се произнесе старта и този, който ме надпи, пие с няква техника дето си изля бирата в устата. Пък и никога не съм пил бира на екс. За мен бирата се пие бавно (до 30 мин) и с много цигари. Почнах последен и завърших 2-ри. Пак си е голяма работа. А и наградата не беше билет за концерта, а нещо, дето не ме касаеше.
Допих си водката, вкарах още една бира и се прибрах и заспах.

Петък след работа минах да се видя с едни приятели и купих бира. Обаче тия ме преебаха и не пиха. Наложи се да офукам 2 кила бира още следобяда. Тръгнах си и отидох да се видя с Рунтислав. Оня забравил за срещата и пих няква бира дорде го чакам. И така ми се допика, че влезнах без разрешение в един кенеф, който не бил за ползване. Ревнах от кеф. 2-те лелки, които не ме пуснаха, почнаха да се подхилкват, когато нададох "Вика На Облекчението".

Та купихме бира с Рунтислав и оня казва, че не ще да кърка, щото се бил напил на онова пиянско рокенроу шоу предишната вечер. И той ме прееба да лочам сам. Някъв фен ме кара да му дам пари да спасяваме 12 000 деца, ама аз му казах, че ние на деца не помагаме и му дадох левче, да си изплати квартирата, че нямал пари. Скачахме по едни капаци на шахти и един ламаринен знак дрънчеше здраво като докоснеш земята. Дойде една мома и помогна с бирата, а Рунти порка сок от маймунски плод (банан). Седнахме в няква градинка и дойде един луд дядо с една скъсана обувка и една здрава, и каза, че иска да си намери куче, щото много искал да си разхожда кученце.
Верщен зи дойч ?
Яа.
Ауфвидерзеен.
АуфНИВЕРвидерзеен.
И се разделихме с него.

Момата си тръгна, а ние с Рунти поехме към квартала. Там пък си бяхме уредили среща със Спиро Театъра. Пихме бирички, взехме още, Рунти си тегли една майна и почна и той да пие.

Цъфна един, ненормален на пръв поглед и каза:
- Бе тука съм си набрал цветя. Ако може да ги оставя при вас. След час ще си ги взема.

Ние сме благи хора и не му отказахме. След час дойде, заседна при нас, говорихме за строителство, гъбарство и охлюварство, и реших другия месец да си набера охлюви и да ги изям с масло и лук. Извади той една блага ракия и преди да си тръгне, извади още една, ама много люта. Почнахме да жулиме и от двете, обаче втората се не пиеше, та ползвахме другата ракия за разредител на лютата.
Прибрах се в 3 през нощта, пиках и си легнах елегантно. Гол по топчици и пишле.

Събота. Почнах 3-ти обект за тая седмица. Пих там една бира. После с Рунтислав и един стар приятел пихме малко. Останахме с Рунти, пихме малко и се прибрах.

Неделя си свърших обекта и мисля да почивам. Иначе имах оферта да ходя да гледам женски футбол без пари. Съботата беше най-cool. Тогава ми подариха билет за Onkel Tom, обаче бях толкова скапан, че не можах да си ударя гъза в тавана. Иначе щях да го направя.

Мерси за билета. Да живее Мадмоазел Първата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар