вторник, 15 юни 2010 г.

ПИЙТЕ ЗА КРАСОТА. (Дупница Парти)


Та както пишех, че нямам оферти за унищожаване и алкохолна разруха, Рунти взе та звънна. Иска да ме води в Дупница. Помислих, че ще е някакъв рокерски сбор, дето да ми се правят някакви мотористи на интересни, но за щастие - не. Оказа се рожден ден с красиви пияници. Взехме си 4 литра бира за влака, посрещнаха ни на дупнишката гара, заведоха ни в един парк и се насрахме от бира. Не помня колко се изпи, но постоянно липсваха тоя или оня от компанията, понеже постоянно ходеха за бира. Планът беше да се забием по чукарите и да си отвеем главите при условие, че никой няма да заспи в огъня, да не се изнасилват непознати, както и познати, всеки да пие на собствен риск и за собствено удоволствие, от време на време да споделя с останалите от своето пиене и като му се подаде шише, да не отказва, освен ако не е вода, урина или Aspasia.

Аз си взех една водка, но не алкохолишка доза от 200 или 500 грама, а еднолична доза от 700 грама (нямаше литър, иначе щях цялата вечер да я изкарам на водка). С Рунти разпънахма една палатка на един наклон. Спиро Театъра дойде да помага и я премести на още по-стръмно. Пих бира, опитах една домашна ракия, а от водката ми май никой не пожела да пие. Нарушиха едно от неофициалните правила и това беше една главна причина моят спомен как ме слагат да спя в палатката, да е насечен на кадри. Но помня, че пих, пях и танцувах преди това.

Благодарение на чудесния ни избор за местоположението на палатката, аз се събудих наполовината отвън и целите ми крака са нагризани от хищни комари, а едно от ухапванията прилича на ухапване от прилеп или вълк, не мога да преценя.
С водката се бях представил почти чудесно. В шишето имаше един пръст водка, но премерено хоризонтално, не отвесно. Но това го забелязах след като пробвах да изтрезнея с бира.

Останахме без пиене, събрахме боклуците и се запътихме към цивилизацията, понеже се оказа, че освен бира трябва и шкембе за изтрезняване. На мен така ми се ослади, че изсърбах 2. На една близка маса стоеше самотен човек на видима трета възраст и видимо състояние, което беше далеч от трезво. Макар и сам през цялото време се намираше на приказка със себе си. Аз се намесвах в монологичните му спорове от време на време, че да не го помислят за луд. Накрая дойде и ни обвини, че сме му изпушили цигарите. Тогава аз ударих с ръка масата, тропнах с крак по земята, направих троен аксел и изпъчих голата си гръд, украсена с 5 или 6 косъма, пред лицето му. Другарското обкръжение много ми се зачуди и запитаха какво правя. Отговорът беше труден, тъй като и аз не знаех:
- Правя се на елен! - почувствах се странно и влезнах да си купя една дерби кола.

После тръгнахме да търсим рекичка да се топнем. Качиха ме в една кола и по път казах на един човек, че е грозен крак. Стигнахме до едно паркче, но къпането беше забранено. Изпонаскачахме в един улей със силно течение, но ентусиастите бяхме само 3-ма, освен ако не броим един тип, който случайно падна вътре и сподели, че има проказа от пиене. През това време пиехме мастика. Имам непоносимост към анасона, но явно така се бях надрал, защото тая непоносимост не се изрази, а излезнах и с оправданието, че който пие мастика, умира красив. Имаше и още едно шише, но не помня какво съдържаше, обаче не беше вода, урина или Aspasia.

Накрая ни изпратиха до гарата мен и Рунти и ние пак си взехме 2 литра бира за влака. Чакайики го, мушнахме по енда малка (бира). Имаше една майка и една дъщеря (дъщеря на майката, не си мислете глупости). Много работи си говорихме, но не помня дали направихме добро впечатление. Явно да.

Купихме една водка, дойде мистър Саха. Така се бях унищожил, че дори не помня защо отидох да спя в тях. Закъснях за работа, но отидох. Пробвах да изтрезнея с литър бира. Не се получи.

А пък Рунти рожденик. Толкова ми беше лошо, че просто не можех да погълна какъвто и да е алкохол.

Но какво излиза в крайна сметка! Два дни пих и се чувствах много красиво. На третия спрях и ми беше лошо и грозно чак до днес. Тази вечер отново съм готов за един малък повод, но предпочитам да обърна малко внимание на бачкането, че свършват парите вече.

Има едни 2 дребни последици. Прецаках си китката и ме боли страшно много и съм си изкривил ключа от склада. Китката оздравява за 2 дни. Нов ключ - левче.

Няма коментари:

Публикуване на коментар