петък, 11 юни 2010 г.

ДА, ТОЛЕРАНТЕН СЪМ

На 29 май имах "Среща на класа". Правим 5 години от завършването и се организира среща. Доста хора се събрахме - 17 човека (това не сме всички). Да си призная честно, отидох предимно от любопитство. Кувертът беше 30 кинта. Щом връчих парите на организаторката, разбрах, че съм fucked up. Падат се по 20 кинта на копеле, а с останалите 10 се разчистват други разходи. Плаща се куверта на класната (разбира се, тя не би трябвало да си го плаща. Все пак класът я кани). Плаща се и за подарък на класната (това също ми звучи нормално. Поводът е 5 години, събираме се голяма част и трябва да се отчете някаква благодарност). Накрая ми казват "и кувертът не включва алкохола". Моля?! Мамка му! Аз съм прецакан. Как очакват по дяволите, да изям 20 кинта за 3 часа и това да е само в мезе. Разбирам, ако предлагаха скъппи ордьоври или нещо, което си заслужава. Не съм отишъл да ям чорби там, мамка ви! Отивам там да пия!

Отидохме малко по-късно от началния час с един бивш съученик, дето живеем близо един до друг. Седяхме на 1 чин, нормално е да сме партия. Третият от компанията ни, на който съм му много благодарен за ученическите (силно алкохолни) години, прекарани заедно, не успя да дойде, тъй като бил на работа. С пристигането поръчах една бира и една водка. Не получих меню. Не успях да погледна дали има раци за шибаната бира или поне някакви картофи със сирене. Водката си я взех за да ми е под ръка. Почвам леко и като реша да мина на твърдо това да стане много бързо, за да не изпусна момента. Поомешах ги малко, хаха.

Вече бях на 4-та бира, а в устата си бях набутал няколко хапки от свиня и пиле и това ми беше яденето. 20 кинта, а? Голям ми го набихте. Минах на водката и освен любопитно, започна да ми става и интересно. Изпуках още една водка. Всички започнаха да си тръгват, а остатъкът да се завличат по дискотека. Нещо започнах да се отегчавам. Не очаквах всички да са толкова улегнали. Не знам дали искаха да пазят някакво поведение, или това са хора без характер, които искат да наподобят някакъв съвсем обикновен стандарт, или просто са пенций. Като бях малък и във времето, което прекарвах с баба ми и разни нейни приятелки, бях в много по-парти настроение. Всеки мрънка за изпити и работа. Имаше типове, които чакаха само да ги попиташ за това. Отегчението ми разбули Кирчо. Седна до мен и започнахме да говорим за алкохолни приключения и разни други весели неща. Общо взето се получи нормален и забавен разговор.

Та след втората водка ми се приходи по нужда. Малка нужда, но за мен беше голяма, ако трябваше да я преценявам в литри. Излизам аз и ми викат "дай 10 лева, party is over".
- Ама няма ли да пием още?
- Ти си пий. Ние само да оправим тази сметка, че бягаме на дискотека. После ела, ако искаш.

Дадох 10 кинта и останахме съвсем малка част в кръчмата. Третата водка си я доплатих. Но с по-малко хора - по-забавно.

Накрая се насочихме към оная дискотека. Бил съм на дискотека единствено в 5 или 6 клас със стария ми випуск и беше забавно. Очаквах клубна музика, незадължителен танц и алкохол на нормална цена. Нула от три! Даже -1 от 3. Не стига, че имаше вход 5 лева, вътре музиката беше тотална селяния, сватбария.... не знам как да го нареча, с малоумен DJ с противен глас, който се чуваше 30% от песента, беше толкова силна, че на копелететата вътре сякаш им се промиваше мозъка и "денсеха", а водката (българска, разредена с 15% вода и лед) - 8 лева. Шибано число е 8-цата. И надолу да го завъртиш, то пак е 8. А настрани става безкрайно. 8 лева ли ще платите или ще предпочетете безкрайната цена?

Щракнах 2 пъти с пръсти, показах си зърното 2-3 пъти, да съм в тон със сватбарията и осъзнах, че на по-голяма простотия аз не съм присъствал. Бих се пробвал дори с левия си крак да се подпиша, че това е повече от истина.
В тези среди трябва да си тузар или поне да се правиш на такъв. Това значи, че бакшишът е задължителен. Водката от 8 стана на 10 кинта.

СМЕТКОРАЗПИСКА:

Куверт: 30
Кръчма: 10
Бонус водка: 3,5
Дискотека вход: 5
Дискотека водка: 20

Общо: 68,5

Не броя пътя отиване-връщане. Все пак трябваше да отида за да изхарча 68,5 лева. А и трябваше да се прибера по някое време. Имаше концерт на DEICIDE същата вечер и не отидох. Няма да ви питам дали съм се прецакал здравата. Ясно ми е, че направо съм се преебал. Срам ме е постъпката ми. Обещавам, че това няма да се повтори.

Разказах това на колегата, а той каза:
-Ти си доста толерантен. Аз, ако знаех какво ще е в тая дискотека, нямаше да отида.

Кажете, мамка ви, не съм ли толерантен на всичкото отгоре?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар