петък, 4 юни 2010 г.

'БАСИ СЪНЯ!


Времето е гандо. Вали. Трябваше да се видя с другаря, обаче времето е шибано и реших да подремна. Отбягвам следобедните дрямки, защото сънувам глупости, а после като се събудя съм с чувството, че главата ми е на плондир. Но като вали обичам да дремвам. Обичам времето да е гадно, някакви балъци да се мокрят навън и да им е гадно, а на мен да ми е уютно в леглото.

Споменах преди време, че май ми е паднала пломба, обаче не ме боли и затова не съм потърсил стоматологична помощ все още. Гадният сън беше свързан с това.

Из глупавите артаджии беше навлязла някаква мода да се интересуват от египетска култура. Тъпите им богове с животински мутри, разни смотани митове, историята им и така нататък.
Пиейки си бирата, споменавах, че тя е направена от египтяни, обаче била шибана, защото не са я газирали. С това привличах някакъв интерес от страна на онези безгръбначни и те ме запитваха:
- Ооо! Ти се интересуваш от египетска култура?
- Не! През пениса ми е за тях. Струва ми се прекалено нашумяло и щом, вие всички, знаете за тях, какъв е смисълът и аз да знам.
И тогава - Пълен игнор за мен. Това не беше в моя полза, защото бях решил, че от 3 нощи ме преследват разни духове и търсех събеседник, с който да пия през нощта, за да ми е по-спокойно.

Един приятел се нави да прекарам четвъртата вечер с него на работното му място. Той разчистваше разни трупове от инциденти - катастрофи, сбивания и такива щуротии. Трябваше с него да приберем един глупак. Счупили му главата и да се провери дали е жив и т.н. Отидохме, сложихме го на няква носилка и аз без да искам я изпуснах. Оня се изтърколи и тупна на глава и го доубих. Мозъкът му се доразпиля, а някакъв глас ми нашепна, че ще ме преследва завинаги. Най-вероятно духът и на този простак е решил да ме изтезава. Беше толкова реално, че направо си ме беше страх.
Купих си шише ракия (не знам защо, фен съм на водката). Отидохме при една приятелка, която аз реално не познавам, но в съня ми освен всичко, аз дори я респектирах и ми дремеше какво ще си помисли за мен (обикновено не ми дреме какво мислят останалите). Тя решила да е в крак с ъндърграунд модата, наречена "египетска култура" и имаше цял рафт с такива книги. Моят авер се залетя натам (него също го познавах само в съня си), а тя като всички останали:
- Оооо! Ти се интересуваш от египетска култура?
И пак за мен - пълен игнор. Споменах, че имам проблем (преследват ме призраци - отвиват ме, въртят ме по стаята. Не е като да ти галят топките и смучат оная работа). Обаче тия ме сметнаха за луд и продължиха да си говорят за глупости.
По едно време изплюх нещо, което не съм поглъщал и нямах идея как се е озовало в устата ми. Тогава ония ми обърнаха някакво внимание. Споменах, че преди 2 седмици ми се е строшила пломба и това може да е част от някъв зъб, но не напипвам кой може да е.
Тогава те ми обясниха, че преди не знам си колко хиляди години, били сложили на някаква девица (египетска естествено) някакъв вълшебен камък в зъба, а някакви зли призраци (пак египетски естествено) го търсели за да го унищожат и да вкарат света в мрак, лайна и общо взето да господства злото. Отново споменах, че тази "пломба я няма от 2 седмици, а сега не напипвам с езика си липса на който и да е зъб в устата ми. Тогава се появи някаква приятелка на тази, която уж респектирах и спомена, че това се е случило преди хиляди години и тази вечер била няква спешъл найт, дето събитията се случват отново и цял живот трябва да удържам фронта без да ми вземат камъка. Нямало как да усетя липсата, защото това е случка от миналото. Всичко се повтаря. Тая май искаше да ме изкара прост, защото не ме интересуват глупостите за събития, които не е доказано, че са се случили, а после да цеди силите на моя пенис.
Тези персони от съня ми, не се различаваха по нищо от всички останали. Като ви заинтересува нещо, винаги плямпате за него и абсолютно всяка щуротия сравнявате с това, което ви е прихванало като мания.
Та значи в някакъв предишен живот аз съм бил египетска девица, в чийто зъб е скрит камък, който пази света да не е изграден изцяло от зло. Аз нямам нищо против да е така, защото ако не съществуваше доброто, нямаше да има база за сравнение кое е добро и кое зло, а всичко да е еднакво. Както пък и всичко да е добро, но това просто няма как да стане.

Та тези дето ми даваха пълен игнор, сформираха екип на доброволни начала, който да ме защитава от призраците, които ме преследват и тормозят, защото сега като съм изплюл камъка, атаките щели да зачестят.

Не дочаках екшъна и се събудих. Иначе как ли бих постъпил?
Щях да им се възползвам от услугите на тези кретени. Да ми слугуват, да ме хранят , да ми галят топките и да ми ближат вурста дори. Накрая ще ми писне и ще им дам шибания камък на тия зли духове. Или щяха да ме убият или да ме направят някаква голяма фигура, свързвана с господството над света.

Не беше кошмар, но ме беше много страх. Изчислих, че скапаните неща са повече от колкото предполагах. Стори ми се интересно, защото беше някакъв замотан сюжет.
Педерунгели! Даже и в съня ми има такива като вас. Не трябва ли сънят да е нещо хубаво, а самото спане - разтоварващо.
"Не е сън а кошмар!" - да ти сера на лицето!
Сън и кошмар. Аз за глагол знам само "сънувам". Няма дума "кашмарствам". Сънят си е сън. Сънувам кошмар.
Като бях пък на 10 годинки, сънувах, че съм влюбен в някакво момиче от вар, обаче живо и живееше на някаква планета до която можех да скачам, а един злодей не ми я даваше. Всички сънища са шибани и малоумни. Момиче от вар, египетски камък. Я си ебете майката и вие от страната на сънищата!
Главата м ие пълна с глупости, ама чак такива щуротий не знам от къде са се пръкнали. Пълни глупости.

Няма коментари:

Публикуване на коментар