понеделник, 17 май 2010 г.

ТЕСТ ЗА НЕЗАВИСИМОСТ


Преди време, когато в ученическите години се наливах повече, отколкото дядо ви е го правил, а след това ступва баба ви, реших да спра пиенето за 40 дни. Реших и го направих. После напиването ми излезе доста евтино. Купих си бира и щом започнах да я лочам, виждах пред себе си един стълб как започна да се движи, а очите ми да сълзят. 2 бири ме оправиха като за начало, после ракии, водки и не знам какво още.... абе малко ми трябваше. От този ден нататък съм стигал само до паузи от 1-2 дни. Не ми е проблем да не пия, но просто искам да поддържам здравето си в перфектно състояние. Тези, които не пият, ще им е голям проблем да се напият, а на мен няма да ми е проблем да не пия. Ще кажете "ми то няма да ми се наложи да се напивам". То винаги си е наложително, просто не можете да го разберете, дори не ви е и трудно да го разберете, а просто НЕ МОЖЕТЕ.

Не мислете, че само мога да пиша и да говоря, как мога и да не пия, защото от днес аз няма да пия една цаля седмица. Първите два дни е ясно, че ще издържа. После ще видим. Ако се проваля, ще се унижа да напиша един похвален пост за трезвениците. Колко са велики, че са независими, как ме превъзхождат с това и подобни глупости. Не потривайте ръце, защото не съм от тези, които залагат честта си, когато не са сигурни в себе си.

Вчера дегустирах една домашна ракия, към 100-150 грама. После от една друга изпих същото количество за да ги сравня. Изчислих, че май съм отвикнал да пия ракия и минах на бира. Джаснах 3 бири и се прибрах. Докато пиехме, гледахме документален филм за Москва. За сградите им, за метрото им и т.н. Уникално метро наистина. Щеше ми се да кажат нещо и за Сант Петербургското метро. Знам, че било изкопано страшно много под земята. Най-дълбокото в света. Но то и в тази блатиста почва може ли да се копае? Не! Проблемът е решен със близо 150 метра под земята. Да не забравяме, че Русия издига водката в култ. Пиянска нация, която е доста голяма фигура в световната сила, да не кажа и най-голямата (според моето си мнение). Мразя комунизъм, но любовта ми към водката е по-силна от тази омраза.
Щом любовта ми е по-силна от омразата, която притежавам, излиза, че аз съм един любящ човек, който не ви обича. Значи грешката да псувам и да недоволствам не е в мен.

Май съм си разбил една пломба и не съм на кеф. Спирам да пиша засега. Нещо не ми е до вас в момента.

Утре не съм на работа и ще измисля нещо гнусно, което ще се постарая да прилича на ваше отражение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар