четвъртък, 6 май 2010 г.

СТАНАХ МЪЖ


С право написах за оная събота, че е по-добре да не гадая. Възнамерявах така да се накъркам, че мозъкът ми да заплува в спирт и да се съхрани завинаги в това крепко състояние, в което е в момента. А в неделята мислех да изтрезнявам и да се наливам с вода. Казват, че било много полезно да се наливаш с вода. Ако не беше махмурлукът, сигурно нямаше да знам какво е вода.

Бачках на 1-ви май. Хората почиваха, а аз бачках. Ще си позволя да се похваля, че аз съм от малкото хора, отпразнували деня на труда с труд.
Във вторник се събрахме няколко човека. Другаря, съседът му, Зайо-Байо и още един рицар. Попаднахме на някакво събитие - караоке за астматици.
"И някой кара (задъх, задъх) коолеело".
Един жалък господин, който имаше мустак тип бай Ганьо, припяваше фалшиво и несполучливо се опитваше да се шегува. Водещ бил. Нищо подобно. Просто една мустаката отрепка в костюм.

По едно време май им доскуча да се гаврят с вейдърите и им изпонадаваха балони с хелий, че да изкарат онзи глас, който издокарва катерица, на която си бил масльонка на лешниците й. Понаградихме се и ние с балони и започнахме да псуваме с хелиум глас. Беше много велико. Вече мисля, че си изживях тийнейджърските години. Всяко момче трябва да направи 3 неща за да стане мъж:
1. Да си напръска оная работа с дезодорант.
2. Да си запали газовете.
3. Да се налъха с хелий и да изтропа някоя псувня.
Вече направих и трите неща и с гордост обявявам, че станах мъж. Има много типове, дето са с онези селски разбирания, според които трябва да си бил в казарма, за да си истински мъж. Аз не съм бил. Пропил съм си се достатъчно и без да ходя там. Пък и не исках да затъпявам покрай някакви военни, на които главата им служи само за закачалка на шапката.

След хелийната забава си играх с едно бебе. Не обичам бебета, ама тоя беше пич. Гледаше ми вагината и ми пипаше веждата. Веднъж пак си бях играл с едно бебе, обаче то се насра, стъпи ми на топките и падна от един стол. Не беше яко. Малкият даже и обясняваше разни неща, ама не му ги разбрах, защото бяха на бебешки.
Това май беше най-готиният ден от седмицата. Накрая даже и се напих здравата.

Сряда пък свърших обекта и със старта на деня получих добри новини. Корейците взели та ми платили. Размина им се. А пък китайският е сложен език и не можах да си поръчам ракета за 2 лева. Докато вършех работа, взех та изпих 4 бири. После с другаря и съседа му отседнахме в едно паркче, ядохме чипс, който топехме в дижонска горчица и мяткахме бира. След това другарят се прибра, а със съседът му отидохме при махленската банда и там продължихме. Еми аз си разцепих главата, за другите не знам.

Днес (четвъртък) се събуждам и се оказа гошов ден. Познавам едни Гошовци, ама те не заслужават. Военните да го духат. Мислят се за големи мъже, само защото защитават някаква държава, изостанала от света със светлинни години.Че какво има да й пазиш на България. С армия и без армия, всяка друга държава може да ни помете, когато си поиска. Проблемът е, че няма да имат файда. Аз даже съм навит да дойдат и да ни поробят едни французи или холандци (абе европейска държава да е). Тогава вече ще има оправия сигурно. Чак и празник им измислили на тия военни. Събират някакви любопитни селяни и още една група, в която присъстващите са от балък нагоре и си правят един мизерен парад, койото трае страшно малко време. Ето вижте ни танковете, самолетите, хеликоптерите и глупавите ни войници.
Имаше един случай преди години, дето взели някакви наши войничета да седят в една мангалска държава (да си даваме гъза и на Америка, не за друго), та хванали и ги гръмнали. Тук стана голяма селяния. Заровиха едни празни ковчези, накичиха им медали, повишиха воничетата в чин (както на умрелия Леджър му дадоха оскар от Холивуд), обявиха траурен ден и готово. Роднините на загиналите обвиниха държавата, реваха, тръшкаха се и не успяха да проумеят, че това е нещо съвсем нормално. Нали отиваш на война за да убиваш. Следователно не е изключено и на теб да ти видят сметката. Ако не бяха те, значи ще са други и на тяхните роднини ще им е пак толкова гадно, както и на тези тук. Но те просто са едни гадни егоисти и не им пука.

Грозни, гадни, тъпи същества. Това сте вие военните.
"Вие не сте хора, бе! Вие сте изруди"

Не знам какво трябва да се случи днес и какво ще се случва, но мисля да си дам почивка и да не пия много.

Няма коментари:

Публикуване на коментар