сряда, 21 декември 2011 г.

КАКВО СЪМ ВИ ПРИГОТВИЛ ЗА КОЛЕДА?



Като цяло нищо. Миналата година доста писах за предстоящите празници, които предстоят и тази. Взимате си дърво вкъщи, преяждате с постно и лягате с издути стомаси, но пак сте гладни, на следващия ден лудница и подаръци.... Абе, .... ей го опреснителния линк http://shizofrenizmo.blogspot.com/2010/12/blog-post_22.html

Освен да се повторя, няма какво друго да направя, но няма да се повтарям. Като цяло годината мина тъпо. Дори направо ужасно. Мога да кажа нещо положително. Направихме концерт във Варна. Е тва не бе само хубаво, но и велико. Отидохме там по-рано и не само като дата по-рано, но и като час от денонощието. Това подсказва, че насред обед бяхме пияни. Всеки ще каже "Еее, моренце, гаджета, секс... концертче, фенки, секс...". Нищо такова! Пиене до посиране или по-точно до попикаване.

Месецът бе септември, датата 22, а денят ... е*а ли го. Часът бе около 14. Хората вече си бяха преживели летните емоций, ала ние се бяхме хвърлили у тях. Писнало ни бе от бири и се метнахме на лятна напитка от джин с тоник. Е тва ни довърши. Заведоха ни в бара преди да е отворил още, ама пияни на кирки. Хората по тва време още се чудят дали да пият и какво да пият, а ние бяхме решили всичките си такива проблеми. Там обърнахме литър водка, Рунти почна да спи, дето свари. На пейки, на маси, под маси, на сцената, на земята насред бара... място не си намери това момче. Та май впечатлението, дето направихме бе лошо. Май си казаха "Тия ще одрискат всичко тука. Ще съсипят и концерт и всичко". Накараха ни да се кротнем, като на масата се удари още литър водка. Рунти се беше кротнал. Той само се събуждаше и ходеше да се гушка с бармана. По братски разбира се. Ние па с другия танцувахме хоро, копаница, къртеница, се такива работи. То и Рунти се меташе по танците, ама той май искаше да се гушка.

По едно време дойде време да се заприбираме към хостела. Там в стаята ни лежеше австралиец. Не пиян или надрусан. По мои сметки май страдаше от хронична умора, щото не го видях дори да отива до банята поне. Оставили сме Рунти там и сме зачезнали. Не помня кво сме правили, кога и как сме си легнали. Но се събудихме с мисълта, че сме къркали цяла нощ. Тогава оня ни каза, че като сме излезнали, сме се забавили много и сме се прибрали чааааак в 22:30. Срам!

Ден втори- накарах австралиеца да стане от леглото.
Сутринта се започна с бирички уж. Викам им на ония:

- Алоу! На море сме, аре да си вземем мента и спрайт, па после бири.
- Абе, аре са, зели сме си лимонени бири. - то едно от тия приятелчета много работливо му ставаше дупето след такава бира. Докарваше и трите агрегатни състояния от там- Днеска няма да пием.
Аз:
- Алоу! Абе, концертът е утре, дайте да се наквасим за последно, утре ще се пазим.
- Не!

Е па като е не, аз си взех мента и след 2 бири я почнах. Цял ден ми бе едно моткаво, та не помня колко съм се наливал, но съм успял да постигна задоволително състояние. Изморих се и отидох да си лягам. А Рунти непил, Терминаторът се наспал и покорили вечерта.
През нощта австралиецът станал и отишъл в банята да си пере парите. Сега ще се запитате как съм го накарал да стори това...
Ами носят се слухове, че съм станал през нощта извадил съм си пениса и съм започнал да пикая из стаята. Чужденецът се стъписал, а аз съм хвърлил гащите и съм изливал могъщата си бирена урина по стените, по главата му, в багажа му, в китарата му, направил съм троен аксел и съм си легнал. Накарал съм го да стане от леглото си. Точно тва ми трябваше- аз и той без свидетели. Разбира се това са само слухове. Потърпевш, който е и свидетел и извършител, дето не помни такова нещо. Вие до какъв извод бихте опряли?

В крайна сметка жертвата бе доста радостна. Стигнахме до извода, че хвърля луди пари по курви да му пикаят на главата, а аз съм сторил всичко това безплатно.

Ден три. Дойде Спиро-Биро-Консумиро. Ние приключихме с простотийте, но той дойде да ги върши вместо нас тримата, взети заедно. Дойде и другят бандит от бандата, та се наложи Спиро да попрекали, тъй като хората, вместо които трябваше да простее, станахме четирима.
Спиро се справи блестящо....

Вечерта си изсвирихме репетоара многократно, та докарахме час на сцената. Изглежда е минало добре, щото после не ни биха, хаха.

Та това й бе интересното на цялата година. Всичко друго, случило се през нея, може само да ме накара да се радвам, че си отива. Но знам, че ще дойде по-шибана година. Винаги така става. Изпращам старата, щото не ми харесва и идва по-отвратителна. Все тая. Аз ще тегля сиктири наляво-надясно и ще се чувствам добре. Това винаги е помагало.

Тегля сиктири наред,
бодро крачейки напред.
Идва време и до теб да стигна,
няма да помахам, нито ще намигна.
Ще се изпъча гордо и ще се провикна:
- Майка ти е*ах и с мене свикна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар