събота, 8 януари 2011 г.

СМРАД И ОТВРАЩЕНИЕ

Навзимали си зелки всички и в бидонче. Я на балкончето, я в мазето. Всичко са осмърдяли на пръц, на дрис, на труп, на крака... "смрад на пръд".
Зор да си готвят зимъска зеле, че да пърдят и после да източат сокче, че и да се просерат. И става тя една зелева и лайняна. "Смрад и отвращение от Лас Веганс"... опа! Май трябва да ви честитя новата година, а? Да ви е честита... кон да ви срита. Ако сте самосъжаляващ се депресар, който всеки ден обмисля самоубийство и четете това, значи сте шубе, което още не се е престрашило да си пръсне мръсната глава. Пожелавам ви тази година да умрете. Вървете в ада и дано цяла вечност умирате, задавяйки се с бръснарски ножчета, топки на носорог, смърдящи на препърдяно броколи.
А останалите си бъдете живи и здрави. Все пак в търговските центрове на 09.11.2001 не е имало болни и мъртви преди намесата на самолетите.

Пожелавам си всяка година да има по-малко селяци и мангали, ала те ме затрупаха. Миналата година дори си пожелах да няма никакви, но ефектът е никакъв. Да си пожелая повече пиене за крепко здраве и по-малко цигари за баланс на нервите....? Те ще им вдигнат цените. Те искат да умра. Те не искат да ме убият. Искат нуждите ми да ме изядат отвътре и така да загина. Затова си пожелавам тези нужди (пороците), да не ги чувствам като нужди, а те да ме чувстват като нужда и да ме намират сами.

Пожелавам си да заснема аматьорски филм с главно мое участие и някога да напиша книга. Това трудно ще стане, тъй като изпитвам огромно желание да потъпча художествената литература и най-вече българската. Родолюбците да не бързат да възтават, а да се замислят за качеството на българската литература.

- Как така?! Вазов! Ботев! Яворов ..............
- Майната ви! Първолак ще го напише по-разбираемо и увлекателно.
- Елин Пелин! Той рисува с думи.....

Рисува. Не отричам. Ала какво рисува? Поле, нива. И едно сиво говедо мре. И това трябва да ме трогне? Онзи (човешкият индивид) е изкарал биволите си в най-голямата жега, налага ги с тояга и каиш (това не го е нарисувал, но трябва да сте адски глупави и наивни за да не го разберете) и се чуди защо това говедо умря. И се гледат тъжно с другото говедо. Майната ви! Не виждам нищо смислено и стойностно в това.
Пенка слънчасала по време на жътва и пукнала на къра. Та този човек пише за нелепи смърти. Знаете, че тъпунгерите умират от подобни неща.
Не ми давайте за пример други бъгарски писатели и поети, защото тези, които изброих са напълно достатъчни да ми помогнат да извадя ниска оценка за българската художествена литература. Не ми ги пробутвайте, защото ако е свършила водата и реша да си избърша задника, ще използвам хартия без мастило.

А сега тичайте навън и се разходете свободно, защото в понеделник улиците пак ще са пълни с него - народния човек.

1 коментар:

  1. хахах първите няколко абзаца много ме израдваха! ще чакам филма / книгата с нетърпение.

    ОтговорИзтриване