събота, 27 март 2010 г.

ЧАСА НА ЗЕМЯТА ... да ви е.а майката!


Демонстраций. Много ги мразя. По-безмислено от това няма. Само жени и женчовци са способни на такова нещо.
А днес демонстрацията е глобална. Часа на Земята. Аз и за по-големи щуротии съм чувал, ама и тая си я бива. То пък даже и световна чак. Значи трябва да наподобим диваци, които се кланят на чучело, за да им пусне дъжд, че посевите не растат.

Та тази глупост е приета още през 1970г. от губернатор (моля обърнете внимание на името, нищо че няма значение, но е funny) Гейлорд Нелсън. А нашият тато го приел през 1990г. После не знам си колко държави се включили още и ето ги днес симпатизантите, чукнали над милиард. Звучи доста сериозна бройка. Представяте ли си да го бяха написали 10 на 9-та степен. Доста жалко изглежда така.

Та цялата работа била само една демонстрация, призив да се стабилизира климатът. Обаче за тия 30 години, откакто е прието тук, аз забелязвам негативна промяна. Точно като с енергийните напитки, дето ги продават и рекламират. Ефектът се появява чак след третата, само че е обратен.

Постоянно по новините от близо 10 години слушам, как през лятото се измерват рекордни температури, такава жега било, че припадат баби и дядовци. А пък тази зима беше чудесен пример да покаже, че тази щуротия няма смисъл и резултатите са далеч от очакваното.

Когато искам да е чисто в нас, аз не ходя да гася лампата на майка ми, когато е в банята, а започвам да си чистя. Какво очакват да постигнат тези глупаци със свещи в ръка. Изглеждат дори плашещо. Все едно са тръгнали да палят някоя гора. Да действат, вместо да демонстрират и мрънкат. Fuck WWF! Бих направил три пъти по-добра организация със същатата кауза, от която да има три пъти по-голяма полза. Но нямам връзки и като се появя там да претендирам за мястото на Джеймс Лийп, ще ме набият и изгонят или обратното.

Един от близо 200 начина да се опази Земята, е да се спре обезлесяването, който е страшно глупав, защото няма как да стане. Нека да си се секат дървета, но да има кой да залесява площите после. Тия от WWF само знаят да приказват, че много се изсичали горите и има ненормалници, които спят по дърветата, за да не бъдат "убити". Е като можете да се организирате за някой протест, както и за тази безмислена демонстрация, защо не се организирате така и за олесяване. В това дори и аз бих се включил с голям мерак. За без пари дори.

Глупавите американци, които се смятат за първи в тази инициатива, май трудно ще разберат, че ако им се спре един енергиен източник, за броени минути икономиката им ще фръкне толкова назад, че ще станат най-неразвитата държава в западното полукълбо след Хаити.

Ще гасят и Бранденбургската врата в Берлин, Айфеловата кула в Париж, статуята на Христос в Рио де Жанейро, Колизеумът в Рим, египетските пирамиди и т.н. Тук май няма какво да изгасим, та предлагам да спрем метрото. Честито на късметлиите, които ще останат вътре. Ще пада секс на тъмно, а после някой ще си тръгне с портфейлите на някои балъци. Дано да съм аз този някой.

Аз ви съветвам. Изгасете си осветлението, че да може някой селски комшия да си метне плика с боклук през джама, без никой да го види. Няма да има осветление и по бул. Витошка. Мисля да се поразходя и да изнасиля някоя красавица. Там е много удобно. Даже и камерите не би трябвало да работят.

Призовавам всички, на който им е писнало да са девствени и тези, които копнеят за плътски удоволствия с непознат, да направим шествие по Витошка и да изнасилваме демонстранти и позьори.
Мен лесно ще ме познаете, ще бъда облечен с бели дрехи и фенер на главата.
Ако съм се накъркал някъде, не ме търсете, защото има и по-хубави неща от секс на тъмно. Като пиенето на светло например.

Няма коментари:

Публикуване на коментар