събота, 13 март 2010 г.

ФЕЙСБУЧЕЦ , БАТЕ


Бе казват ми на мене "направи си фейсбучец, бате " . Там бил жиовотът и екшънът. Толко велико било, че едва ли не можеш да си направиш тест за бременност само като цъкаш а), б) и в). Супер! Няма да уринираш в буркан или да се мъчиш да напикаеш теста. Е да, ама чух от тук там какво представлявало и реших "при мене тия - НЕ ". Та там значи се бил изсипал целият народ и си досаждат един на друг, мислейки си, че комуникрат. "Виж тва, виж онова, днес намерих един пич от Горно Уино как дои крава с крака" или някакви подобни глупости, които накрая добиват огромна популярност, въпреки че няма нищо смислено там. Нещо от сорта като оная кихаща панда, която стряска дебелата си майка, приличаща на Марта Вачкова или катерицата, която поглежда сякаш си я хванал да си рови в задника и тя се е стреснала от теб та чак я е досрамяло.

Висиш си по фейсбука, натрапват ти се хора, които не те познават, но те видяли от някъде и са си казали "ей, ама тоя щом познава Пичондрьо, значи може да ми бъде добър приятел". Та да не ти се обиди той или Пичондрьо, вземеш та го прибавиш. Има и друг момент. Някакви типове, които не помниш от сорта на стари съученици или някакви, които си видял пиян и си се донапил с тях, но случаят ти е бяло петно и те решили, че се познавате, моля ти се. А има хора, които не съм виждал от страшно много време и хоп и ги намеря. Станали бизнесмени или не знам си какво. Хоп и вече сме приятели и в интернет. Голяма работа, ей. И се почва "кво става?", "кво прайш?", "кво ново?". Аз ще ти кажа на тебе какво ново, гад такава. Не сме се виждали с години и оня очаква аз да си разгърна душата пред него. Или да почна да му говоря как вчера съм видял едно куче как си похапва лайна в парка (та то това е нормално при тях), докато съм се прибирал от репетиция. Та тоя не знае, че репетирам и какво репетирам, и къде репетирам, и какво свира, на какво свиря, и каква музика слушам в момента. Та след като му отговоря на тези въпроси, разбираме, че нямаме нищо общо помежду си и оня не ме трие от приятелите си, за да не се обидя, а и аз не го трия, че и той да не се обиди и така събирам купчуна помияри, с който нямаме никакви общи интереси. И за какво ни беше тая работа да се намираме в интернет? Все едно имаме много за казване.

Любимец ми е Джеки Чан. Та ще му намеря аз там профила и после какво....? Ще напиша "Къде си, бееее, Джеки! Аз съм ти фен. Как скачаш само. Ти си супер, бате! Направо си Супербате!", а той ще каже нещо от сорта "Благодаря и не на алкохола", тогава много ще ми падне в очите. Понеже аз много къркам и нямам намерение да се отрека от този елексир. Казват ми "Напил си се като свиня, като магаре, като куче". Ама за какво ме сравнявате със животно. Аз досега не съм видял животно да надигне шишето и да се налюля юнашката, както аз правя. Пиенето било порок и простотия. Е да, ама то е навик, който ни отличава от животните.
Та да обобщим. Защо да си досаждам с някакви хора по тоя фейсбук и да вися като сополче там, вмето да отида някъде да се различавам от животните.

4 коментара:

  1. Много добра статия, тук нямам критика. Само да припомня на всички, че не е нужно да се разграничаваме от животните по изкуствен начин, понеже каквото и да правим, дори най-голямата идиотщина, пак си оставаме хора.

    ОтговорИзтриване
  2. и аз си направих профил ма са ме мързи да пиша хех

    ОтговорИзтриване
  3. Оп, забравих да попитам... защо ти пука дали ще обидиш някой, за когото не ти пука? Струва ми се нелогично. Теглиш им една майна на педалите и ако трябва даже ги блокираш.

    ОтговорИзтриване
  4. Jackie Chan има 2,852,663 фена! Голяма работа е!

    ОтговорИзтриване