вторник, 16 март 2010 г.

ПОЛИЦАЙ НЕКЪф


Ставам една сутрин и нямам нет. Имах работа предишния ден (да тичам по срещи, сформирани в името на алкохола) и не бях успял да го платя. Е не мога без сутрешната чикия, пооблекох се набързо и хукнах да го плащам. Излизам си от входа и тръгвам. Подсвирква ми някой зад гърба. Казвам си "ако ме познава , ще ме викне по име", продължавам и пак "свир свир, свир свир", пак си казвам "свиркат на тея дето ги ебат или искат да ги ебат". Аз не искам да ме ебат, но от пусто любопитсво взех, че се обърнах.

Някво ченге, с папчици под мишница ми подсвирква на мене и ме приканва. Казвам си "еха, сега сигурно ще иска да му помогна да издирваме бандит. Аз обичам да бъда полезен". Отивам усмихнат и оня:
- Ти тука ли живееш?
- Да.
- Лична карта?
- Да. - вадя я и му я давам.
Некултурен лайнар. Няма "добър ден", нито "здравйте". Не знам какво точно му куцаше във възпитанието, но по моя преценка, първите му 7 години са били в обор, останалите в полицейската школа да става прасе. Взе та ме попита този:
-Ти наркоман ли си?
-Не. Какво ви накара да си го помислите?
-Ми като излезе от входа, се оглеждаше нещо.

Подивях. Ако се бях оглеждал, щях да го видя. Тия с униформите от далече се виждат и подушват. Вярно, че като излезнах смърдеше нещо, но може някоя селянка да си е хвърлила превръзката и някое куче да я е препикало, че да се размирише по-остро.

Обноските не му позволиха дори да се представи, за да изложа и смръдливото му заглавие в поста си. Трябваше да го ударя заради това, което си позволи да ме попита, но щеше да използва дадените му права, за да ме окошари за 24 часа. После обяснявай за некултурното му поведенмие. Законът не зачита достойнството, а просто ти го потъпква.

След като видя, че съм от добрите, нито се извини, нито ми пожела лек ден. Някой ще каже "вършил си е работата". Ми то всеки селяк се бута да стане ченге. Какво може да свърши един селяк, освен да копае, ебе и да се прави на интересн.

Беше ми на езика да му кажа:
-Бе то там дето си плащам нета, ми е далечко за пеша. Понеже виждам, че нямате работа и бих ви помолил да ме закарате, обаче гледам, че и кола нямате. Жалък тип сте.

Обаче сватбарът носи на майтап само когато не е за него. Пак щеше да измисли нещо, че сипя обиди и да ми провали деня.
Имайки предвид грубото му отношени, щях да съм в правото си да си позволя да му го кажа.
Можеш да обясниш на гея, че е гей, на майка ти, че ти е майка, дори на кучето ще му обясниш, че е куче, но на селянина, че е селянин ...... ако някой успее, да ме вика на уроци. Ще черпя много.

Под "селянин" разбирам "сватбар", тия с по-особените географски положения да не се засягат, щото ги знам, че и те лесно се палят.

1 коментар:

  1. Ха ха,сештам се за тоя случай,ако е същият де...добре си го описал...забавно е ма и вярно,що се отнася до тъпите прасета.

    ОтговорИзтриване