сряда, 3 октомври 2012 г.

ЦЕЛИ И МЕЧТИ

Разликата между двете е, че за целта се намират начини да се осъществи, а мечтата е нещо, което ще сънуваш, но няма да си мръднеш и пръста дори за нея. Искаш тя да е нещо недостъпно и затова не я осъществяваш.

Има цели и мечти, за които се разкайваш след време. Например преди мечтаех да "правя любов". Смешно изказване е това. Едва ли има човек, който под "правене на любов" си се представя по памперс с лък в ръка и стреляйки стрели, с които не убива хора, а ги разгонва. Всеки си представя диво шибане и епична еякулация. Та след многократно "правене на любов" аз вече съжалявам, че въобще съм практикувал такова нещо. Сега нямаше да има нито една жена, похвалила се с временно притежание на моя ненаситен и изящен пенис с булдозерски мъда. Мога да ви кажа какво ще е положението, ако няма мъж, похвалил се с това. Същото като сега.

Та много аз желая да отифа на извратен музикален фестивал у Чехия. Там мога и да се позамотая, предлагайки ненаситния си и изящен пенис с булдорезки топки в акция срещу пари ;)
След това ще имам пари за Октобер фест. Там само ще пия. Не знам дали ще мога да приложа качествата на половия си орган върху дебели швабки. Всичко това клони към цел. Но ето я неосъществимата ми мечта.

Изпил съм парите на Октобер феста и нямам такива за Рио Де Жанейро, където мечтая да посрещна Нова година. Много ще кажат "М!Баси тъпото!". Тъпо е, защото си представяте себе си там празнувайки. Ако аз го направя, няма да е тъпо. Значи там ще врещя като паникьосан лос на плажа, ще подритвам подмятащи се бразилски цомби, улисан в неандерталски танц. Ще се намърдам и в пола от листа и така булдозерските ми мъда ще скачат с мен и ще дишат океански бриз. Така аз, пиян на щайга от местни спиртни напитки, ще събера кураж и ще предложа на единствената европейдна девойка, която намеря там, да легне с мен под кобила. И ще къркаме конска кърма до припадък. След това ще й тегля една майна, защото постъпките ми в този план стават срамни.

Следва изтрезняване с бира. Никак не е красиво, ала е много приятно. Ще събера сили да отида при Исусчето им там и ще го облея с безцветна урина. Ако успея и да се кача на него, ще врътна една баница, извлечена из анала ми на веждата му. Пък ако не, ще му я тропна на палеца на крака. А после смело ще заявя, че Исус не ходи по вода, а гази в лайна. Предвижда се и спречкване с религиозен фанатик. По план трябва да се забърша в суратя му и после и майка му да се отрече от него, защото ще залъха на септичен бълвоч.

После ще пробудя в аполоновата си натура завидно могъща първичност и ще тичам в кръг около някой океански рак и ще крещя "ААААААА!" на португалски. Бих тичал и около изхвърлен кит, ала ще направя максимум едно кръгче.
Тъпо ли ви се вижда сега?

Няма коментари:

Публикуване на коментар