събота, 8 септември 2012 г.

ОБЯВА!!!! Зов за помощ.

КУЗМАН:

Здравейте, аз съм един мачок. Някъв психопат ме намери снощи на улицатаи ме взе у тях. Излиза, няма го по цял ден. Прибира се и ми пуска нещо уж музика, дето квичат свини разни. Едвам се трае това нещо.

Издебнах го три пъти докато не съм му в скута и му показах как сера. Много съм гальовен и затова май ме мисли за гей. Нарекъл ме е Кузман, ама ми говори само на "бате" и брато". Изсрах се пред клавиатурата му, а той рече "Мноо си прост, брато!". Говоря му постоянно за разни мои лични неща, а той "кво бе, бате" или се опитва да ме имитира и вика "мяаа". После аз съм бил прост.

Толкова е кух, че като си опра ухото до главата му и чувам течение. Като му натисна носа и ми мърмори нещо само. Като го близна по ухото и ми вика "гейко". Има яки топки и впивам нокти, хихи. Дал ми е някво сирене се едно съм мишка, а не коте, а днеска ми пробута и някъв салам куча марка, а аз съм коте. Сутринта исках да го видя и той как сере, ама ми се скри в няква стая с плочки. Но аз промяуках и ме пусна :) Вари в една тенджера вода. Дано не ме готви.

Помогнете ми!


SHIZOFRENIZMO:

Здравейте, аз съм един психопат. Снощи на улицата намерих некво малко коте, на около два месеца ще да е максимум. Обикаляло цял ден около една спирка и го взех, че по-нагоре има песове. Нямам много време да го гледам, щото съм на работа, а и не тача мачки, щото е женско. Иначе слушаме много горграйнд и много се кефи.

Ама е баси пънкара. Сере навсякъде. Снощи ми се изсра пред клавиатурата и аз засегнах интелектуалното му ниво. Само ми седи в скута, катери ми се по врата и малоумства нещо. Ближе ми ушите и подозирам, че е гей. Само мрънкя, като не е в мене, представям си къв цирк е като е само тука.

Кисне ми на врата. Ебава се с ташаците ми. Снощи докато спах ми натискаше носа и не ме остави намира. Сутринта киснеше в кенефа с мен и ме смути. Дадох му сирене, че нали уж обичали, ама тва не ебава. Сега тука някъв салам му тикам в устата, ама пак едвам приема. Скапал ми се е бойлерът и му топля вода в една тенджера да му мина една баня. Търсих да му купя барби и да й ползвам четката за сресване, ама май ще седи рошаво. Страдам от недоспиване.

Помогнете ми!

Кузман и Shizofrenizmo:
Помогнете ни!

А СЕГА СЕРИОЗНО:

Не мога да гледам Кузман, нищо не разбирам от бебета и котки, кво остава за бебе коте. Нямам с какво да го снимам, че да го покажа.
Намерете ме на номер 0884 ** ** **. (Еб**е се! Кузман се казва Шрьодер и не сте му притрябвали!)

За тези, който ще ме питат какво е, отговарям "не знам", щото не му различавм половия орган. За метълисти, емота и готици отговарям отсега "КОТЕТО НЕ Е ЧЕРНО". За порода- не знам. Котето е грозно като всички останали, не очаквайте феномен. Лесно свиква с хора и им досажда до смърт. Някво с бяла муцунка е, главата му е с черно и спинозно лайняно, бели лапички и вратле. На гърба има черна ивица и по хълбосите пак става спинозно лайняно и сиво. Гъзът му е мега розов. Ако има някакви промени след къпането, ще пиша..... Става дума за град София.

ПС: И не ми давайте съвети какво да правя, като нещо от сорта да му дъвча храната например, след като можете да го направите вие.

Опа! Ето му снимка.



ЕБЕТЕ СЕ! Вече се казва Борко, гледам го над две години и се разбираме чудесно. Не ми скача по топките. Не ме притеснява докато лъскам. Все пак благодаря на "зоозакрилниците", дето се отзоваха. Демек благодаря на Кура ми Янко. Нищо не става от вас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар