вторник, 26 юни 2012 г.

НеМА УГОДИЯ!

Много мрънкам за глупости, ала сега всички сме на едно мнение - жежко е! То и в майка ти е така де... Вадя от хладилника един студен чай и след 2 минути пия чай.

А чудно ми е как някой може да намира всички сезони за красиви. На снимка може. Зима бяла като топла сперма, а студена като черва във фризер. Пролет с ухание на нежно женско междубедрие и пълна с гъсеници, насекоми. Всичките ви алергий се обаждат тогава. Лято! Ми на ви лято. Идва ви да се намърдате под дебела сянка и да лежите на земята, и да къркате студен таратор. Звучи добре, нали? Но после ще се събудят реакций в корема ви и с това потене ще си докарате обезводняване на 88.8%.



Ох, пропуснах есента. Ала какво има да коментирам на сезон с лайнян нюанс. От кърваво лайняно, през пикняно лайняно до кафеникаво-черно лайняно. Поглеждам през прозореца и виждам как цяла рода мете говнените листа. Тогава в мен се пробужда нещо. Някои го наричат расизъм, но за мен си е просто въпрос на вкус. Случвало ви се е да прекалите с черния пипер в супата. По някой път слагате точната доза и ви е много добре. Мойта супа не върви с черен пипер.

Та както разбрхте, не ми харесват "красивите" сезони и шибаните им изненадки, дето носят. Направо се чудя кой сезон мразя най-много. За мен ще е идеално да е от 25 до 28 градуса. Така няма да има нужда да си купувам гардероб и да държа дебели якета и палта в него. На товя място можеше да си държа охладен труп. Като ледения от Батман.

Махмурлукът прави жегата още по-непонисима. Спомням си първата заплата. Тогава разбрах, че да си изпиеш парите, не означава да си пускаш стотинките в ракията и да я пиеш.

Сега съм набил една бира във фризера и чакам да се охлади. от сладолед могат да ме заболят зъбите. Няма ли нещо не чак толкова студено, например хладолед или сладохлад? След това ще си изпия бирата. След това ще ми се обезмисли животът за около 4 часа. Мога да ги проспя. Точно така! Ще си проспя деня и ще си изпия парите. Вчера ми бе петия ден поред, дето не съм спрял да пия юнашки. Мислех, че не мога повече от три дни. Сега сигурно и махмурлукът ми ще трае повече от месечен цикъл.

Държа да отбележа, че да почивам в делничен ден е прекрасно. Събудих се. Готвих си гол, обядвах гол и сърфирам в интернет гол. Ще трябва и да си платя тоя нет. Но не е препоръчително да го сторя гол.

Бирата се изстуди! Здравей, щастие! Майната ти, махмурлук! На вас също.





Няма коментари:

Публикуване на коментар