петък, 8 юни 2012 г.

КОЙТО НЕ МОЖЕ ДА ГО ДУХА, ДА ГО ЛАПА

Купих си една еднолитрова бира и пак бръкнах в блога да погледна статистиката си. Знам, че тва е лузърско, ама денят един ленив, никакъв такъв. В източници на трафик погледнах към ключовите думи, дето свързват блога ми. Те са:

жалки сте
онанизъм
скротум
pyrdej
снимки на обрязани пениси
шибано евреи
"разходка" "изпиках"
heteroseksualna
rakiyata smikva li krivnoto
vaf ga6tite ima 4urka

Кво да кажа? Някои от нещата са ми чудни как са свързани с писанията ми, ама тва последното ме гръмна направо - "vaf ga6tite ima 4urka"... Ама естествено, че има, хехе. Брей! Тва мисля, че не съм го разяснявал подробно. Ама то зависи в кви гащи ровите. Например аз ровя в моите и там има чурка. Благодарение на това се получава втората дума от ключовите- онанизъм. Аз напоследък доста пиша за това и поради тази причина сега ще пиша за нещо друго....

Знаете ли кво....?
Да ви изсипат мангалите, е тва!
Значи някакви глупаци решили да ми се правят на европейци. Отрепки! Жалки и смешни отрепки. За да не стават обърквания, веднага пояснявам, че иде реч за закона за забрана "тютюнопушенето на обществени закрити места". Яд ме е на кръчмите, че не се вдигат на протест.
Все пак те трябва да направят така, че аз да им отида в заведението. Не е моя работа да протестирам.

Та, вижте сега, господа деПУТКАти.... ако спрете цигарите от производство и продажба, ще ви го подкрепя тоя закон. Така няма да има цигари и никой няма да пуши. Обаче да ми вдигати цените и да ми налагате забрани, никак не е европейско, ами е селско. Понеже по света било така навсякъде, айде и тука. Това е като да видиш вуте, че си е построил гараж и айде и ти, че да не останеш по-назад. Нищо, че нямаш кола. Пък и да не мислите, че чужбината си няма лайняни страни? Има! Значи в Амстердам аз мога да си пълня дробовете с марихуана навсякъде, ама тютюн не става, хехехе. Абе, що не легализирате дрогата? Щото ще се обезцени и дилърчетата няма да ви бутат рушвети, и ще ви се опразни тайната хазна ли? И няма да има кинти да си пратите децата да учат в гъзарски школи с мръсните си пари ли? Дано диабет да ви застигне и да преядете с баклава. После да не ви се окаже адекватна медицинска помощ и на смъртен одър да се замислите "бе защо не помислих за нивото на обслужване в болниците, ами се хванах да давам сила на малоумни закони за тия цигари".
Късно, куче, късно...

Аз когато не бях пушач, този дим никога не ми е пречил. Лигльовци. Бил много вреден тоя дим. Я се погледни какво ядеш, бе кофо! Полезно? Пък и каква ви е файдата да живеете до 100 години? Само на мен ще ми пречите така. След време на никой няма да му пука за вас. Например на мен ми е през оная работа за пра-дядо ви. Е**л съм го в г**а тоя.

Що не накарат непушачите да си седят вътре в кръчмата и да си душат краката, вместо да излизат и да взимат моите места? Или като са навънка да им се натири цигара в суратя и да ги карат да сецат? Същото е? А да не говорим, че сте назначили над 670 тъпанара с мозък, наподобяващ трътка, да ме следят. И накрая ще ми вдигнете сметките, че да им плащам и заплатите ли на тия орангутани? Я, умрете най-добре, че много почнах да се нервирам.

Пък и с тези глупости само настройват хората едни срещу други. Да се делят на димящи и недимящи. Карате непушачите да се превръщат в предатели, подавайки сигнал. Аз не се впрягам. А пък, ако умрете ей така изведнъж, ще напиша първия си радостен пост. Протестирам тихо, докато кръчмарите не се вдигнат да погубят този закон. Хвърлям си фаса пред входа на заведението. Нали благодарение на пиенето и цигарите тук има туристи. Да не мислите, че идват заради напиканото ни море? Като излезна от него и лепна. Не от сол, а от мръсно. Сега им е окей на кръчмите, че имат дворчета. Ама нека застудее, да ви видя аз тогава. Вдигайте се кръчмари, че криза ще ву удари. И после един банкрут... А аз мисля, да пуша пред парламента и да мятам фасове там и да мърлям. Още няма глоби за това, нали? Винаги си хвърлям боклуците, където им е мястото. Нося си даже плик с мен и пазя чисто. Ама нещо ми е през оная работа вече. Щото и на вас ви е през оная работа за мене.
О, беразумни юроде, вий сте идиоти!

"Животът обича непушачите". Едва ли. Пушачите обичат живота заради цигарите. Той не би им изневерил. Пък и да не пушите, гаранцията е никаква, че няма да пукнете от рак. Така съм насъбрал тия дни, че само да намеря една лопата и всички ще ви подкарам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар