вторник, 22 март 2011 г.

ВСИЧКО СЕ ПОВТАРЯ



Повтаря се наистина. Втората ми статия в този блог бе миналата година почти по това време. В нея писах за земетресението в Хаити. Сега това никой не го вълнува, защото се случи същото с Япония, но с доста повече разруха и бонус цунами. За японците ще си спестя грозните думи, защото не пазя за тях такива, а и те не ги заслужават. Всичко това трябваше да се случи отново в Хаити преди тези създания да се пръснат по света. Представете си колко зрелищен щеше да е този апокалипсис за този остров, ако земетресението им беше с 3 единици отгоре, после веднага един мощен вулкан. След като си излее цялата ярост и прогони онези хлебарки по бреговите линии, да ги зашлеви едно цунами. Щеше да е доста тържествен втрорият ми пост.

На всеки му е ясно, че плюя по всичко и съм изградил свой образ в интернет, който само псува, обижда, мрънка и тн. На някои това им е забавно, някои са съгласни с начна ми на мислене, има и такива, на които не им е нито интересно, нито забавно, но те не четат нито редовете ми, нито между тях.
Има и други, които наричам зеленоглави крави. За тях животът е една поляна и пасат каквото им попадне (демек ми четат постовете, макар и да не са за тях), но не пропускат и да се изсерат където сварят (демек ще изкоментират нещо от сорта "Тоа па пише само за лАйна и само знае да пцуе", "Тоа па не уважа'а нищо и никой"). Тъпо наистина. Излиза, че мнението ми е незначително, но поне не ми е всеобщо. Общественото мнение е като обществения клозет. Ползват го всички, но някой си има малка забележка и свършва работата си леко отстрани на дупката. И така се зацапва цялата работа. А аз, драги читатели, аз имам собствен клозет и няма кой да ми сере отстрани, освен зеленоглави крави, но те серат на поляната, не в клозета ми.
Колкото ми се ще да изтърся някоя мъдрост в мой стил за Япония, няма да го направя, тъй като този път съм съпричастен с трагедията.

Да не мрънкаш и да не си недоволен, значи, че си се примирил да плащаш такса Съществуване и те пак да ти ровят в джоба. Накрая се заформя един протест с резултат- счупени глави от полицаи. Защо тези неща се обявяват в интернет?
- Ами най-бърз начин за разпространение!!!

Бързата кучка слепи ги ражда обаче. Едно времете кралете са си събирали войската чрез интернет, нали? Подкрепата също.

king_Anus: hi
king_Anal: hi
king_Anus: help! pls
king_Anal: ok

или:

king_Anus: haide narode!!! da se biem s lo6ite!!!
Penko: aideee!!!
Stanko: aideee!!!
sLaDkA_Pi4kA: aideee!!!!
mnogo_mi_e_golem: aideee!!!
Pe6o_95: AREEEE!!!
..............................................

Представлявате точно това. Ако се върнат старите методи с вестоносците и писмата и никой не усети нищо, и изведнъж изригнем неочаквано, ще има резултат.
Не трябва да има протести, това трябва да бъде война. Обаче НЕ! Facecock е начинът. Слушам по новините само :
- Във facecock направиха група за еди кво си.
Това да не ти е група за спасяване живота на кучката Нафталинка или операция на Кифльо на мозъка, че е тъп като името си.
Стига толкова.

Та както казах, всичко се повтаря. По това време на миналата година имаше земетресение с последствия, сега също го имаше, а и скоро настъпва часът на Земята, както и миналата година. Да върви на майната си, тази година няма да пиша за него.
Всичко се повтаря, само науката се мени. Географията например.

Няма коментари:

Публикуване на коментар