петък, 17 декември 2010 г.

ВИЕ, ИМАТЕ ЛИ ПАРИ ЗА ПИЕНЕ?


Парите ми отивали за пиене. Така ли? Не знаех. (Шегувам се. МммНЕ. (Подигравам се. (Точно така. Това е подигравателен тон:)))

Онзи ден с един другар се видяхме по бизнес и решихме да пием бира. Изгълтахме по 3 в една кръчма и решихме да ходим в ирландските кръчми да проверим за жива музика. Бяха ми казвали, че в Murphys било скъпо, но ми го бяха казвали хора, които са чували, че в Murphys било скъпо. Отидохме там, точейки лиги за Guinness, ала 7 кинта за половин литър на никой не му се даваха и се примирихме със Шуменско (по 3 кинта наливната голямата .). Гръмнахме и там по 3 и решихме да се местим за скъпа бира на по-евтино място. Ето ни в McCarthy и там Guinness-a е по 5 или 5.50, не помня. После мернахме, че точат и Kilkenny. Червена на цвят и 6 кинта е голямата. Занм й цената, защото си поръчахме по една. После пак по един Guinness и решихме да се разотиваме. Ако си бях броил бирите и знаех, че съм изпил 9, щях да си взема още една, че да станат 10. До днес още ме е яд, че не ги броих. Тия 9 бири на гладно обаче са си гюле. Добре че в онази кръчма отупахме и по 500 грама картофи със сирене и чили.
Та ако искате ми смятайте парите, ако искате ми бройте и бирите, през пениса ми е.
До нас седнаха едни дунди, много отракани за девственици и предположих, че посещават мястото за ирландски пенис с рижава букла, който май не веднъж им е подаван. Много пъти съм посещавал този пъб и съм забелязал, че ирландците доста смело се подпичкосват на нашенките. А нали ги знаете нашите курвета.... видят ли чужденец и през задника си пускат мъзга. Така че не искам да бъда смъмрен от който и да било за моето предположение.
Присъствал съм и на ужасяваща гледка. Пак там. Едни влюбени дъртаци (чужденци) седнали в един ъгъл и се грабят. Милувчици, гукане. В това няма нищо лошо, но след милувчиците започнаха и целувчиците. Там гледката бе отвратителна. Спирали сте си погледа върху нещо ужасно. Не искате да го гледате, обаче не става. Видях как два спаружени езика се плетат пред мен. Бяха си поръчали и по едно малко уиски с много лед. То бе за да си наквасват устните отвреме навреме, защото слюнките им засъхваха и падаха като пърхот в скутовете им. Ближат се по езиците. Ама моля ви! Това наподобява дълготрайна и равностойна борба между два обезводнени голи охлюва, чийто движения се осъществяват благодарение на припързулванията от малкото останала слуз. По глътка уиски и романтиката отново се превръща в еротичен екшън. И този ъгъл не бе някой скрит, а най-централният. Влизаш в заведението - виждаш дъртите, сядаш някъде - виждаш дъртите, връщаш се от кенефа - виждаш дъртите, поръчваш си нещо, сядаш някъде ..... мамка им, те са навсякъде. Добре че в пъба се предлага само пиене, иначе съм сигурен, че щяха да поръчат шишенце зехтин и ако имаха някакъв срам, да се заключат в кенефа за известно време. Ако ли не, нямаше да дочакам момента когато дядката с пулсиращ крачол пошляпва със зехтинени пръсти безсрамните устни на натоканата бабичка. Добре че не се сетиха, че вместо зехтин могат да използват каймаците от остатъците й кърма - символ на крепката й младост.
Когато съм пиян, такива работи ми обягват.

Ще ми кажете:
- Ми не ходи по такива места тогава.
- Ами по какви тогава ?
- В някое паркче.
- Там пък всички се подпичкосват и правят така, само дето нямат уиски. А и където да отида, все някога ще засеча нещо отвратително.

А имате ли идея, за какво друго мога да си дам парите освен за пиене. Козматика? Не съм шибан гот, който събира внимание чрез намазаната си мутра. Интернет? Платих го. Дрехи? Имам такива, които топлят през зимата и такива, които не ме запаряват през лятото. Купувам дрехи 2-ра ръка и пак остават пари. Не съм някакъв жалък лапач на мода, който зависи от чуждото мнение. Имам си и една вълшебна шапка, която изкача винаги когато ми потрябва. Четири пъти я губя и четири пъти тя ме намира. Майната ви на дрехите.

Невероятно, но факт!
Вдъхновението удря пияндурите, благодарение на пороците им.
Надявам се забелязахте, че в първите два абзатца съм заложил скрити символи. Първият ви се присмива. Вторият е по-символичен. Приемето го навътре, моля.

Няма коментари:

Публикуване на коментар