събота, 7 август 2010 г.

МИСЛЯ И ЗА ТЯХ

Не знам защо пак ме "жегнаха" тези дискриминаций и реших отново да кажа, че такива деления няма. Тези, които се смятат за отхвърлени, просто сами се отделят от мнозинствата. Единственото, което разделя хората, са парите. Аз съм едно гадно и материалистично копеле и няма да седна да пия спирт с банда смръдливци, които да ми искат цигари през 5 минути без да се съобразяват с това, че съм си ги купил за лична употреба, както и че тази водка е подбрана за по-горна класа от тяхната.

Колкото и да е редно да съществуват деленията между етническите, половите, възрастовите, расовите и т.н. групи, те не съществуват. Въпреки всичко държа да подчертая, че най-тъпкани са съвършените хора като мен,(хаха) които винаги са на средно ниво и никога крайни. Роден съм и живея в столицата, но не живея в нейния център. Образованието ми е средно, но бих бил доста по-полезен в дадени начинания от някой си вишист, дошъл да се изучава тук предимно за престиж, пък и да види дали трамваят хапе. Не краен, но въпреки всичко съм добър и в куп други неща, които са ми на средно положение. Единственото, в което съм твърде краен, е моята хетеросексуална ориентация. Толкова съм краен, че дори не съм пробвал и няма да пробвам дали пък задният мускул може да работи еднакво добре едновременно и в двете посоки (хаха). Дискриминация и за вас!

Много ги съжалих глухонямите. Как глухият си чува будилника, как слепият си навива будилника, как ням човек говори по телефона. Но не трябвало да има дискриминаций и затова реших, да ги оставя те да си се оправят. Нека слепият да си купи скъп будилник с гласови команди, нека глухият си купи скъп gsm, който да има разтърсваша вибрация, когато звънне алармата и нека с немия да си пишат sms-и по цял ден. Е на това му викам аз живот!

Има и друго решение, ако не могат да си купят скъпи телефони, но съм разработил само един груб план за него. Едва ли обаче ще се намери някой, който да го направи като активна система в интернет комуникирането. Нека ви запозная с идеята си. Дами и господа, представм ви скайп, който да е само за глухонеми и диалозите ще са изцяло с емотинки:


Разбира се в оригиналната версия, страниците с емотинки ще бъдат доста повече, но и тук виждате доста неща. Хубавелка с ник sLaDkA_Pi4kA, споделя с приятелите си, че лапа патки. Тъй като не може да изпее песен с ангелски глас, може да погали мъжката душа пак с устните си. За говорим език са сложени 2 ръчички. Този скайп ще има за цел да се доближи максимално до реалността в контактуването между хора с подобен проблем. Човекът, с който кореспондира, вече е задал въпрос "СРА А?". Има и много удобства като първата емотинка от предпоследния ред например. Това е Чарли Чаплин, най-популярната личност в историята на немите филми. Когато събеседниците изпаднат в "мълчание", той винаги ще е оригинален вариант за начална тема. Тъй като тази версия на скайп няма да бъде издадена, защото глухонемите се справят и с нормалната, не би трябвало да се смята, че те са дискриминирани.
Не съм писал от доста време, но нямам такова, а и ме мързи, както личи по слабата изчерпателност на изказванията ми.

Пожелавам крепко пиянство, а на останалите..... прочетете книга, играйте на жмичка или нещо не чак толкова скучно или детинско.... Не мога да мисля за всички.

Няма коментари:

Публикуване на коментар