вторник, 6 юли 2010 г.

СВЕТОВНО И СВАТБА

Даа, бях на сватба. Падна пиене и на нея и в деня преди нея. Не съм се отрязвал от бая време. Ония мухлясали лайна, дето ми спретнаха обир, ми убиха и настроението за пиене, и настроението за писане по тоя блог. Предишния ден бях в другаря, дойде и Рунти и се запихме. С малко усилия ги накарах да гледаме мача Германия срещу Аржентина. По принцип не гледаме мачове, нито се интересуваме от развитието на първенства, актуални футболисти и т.н. Виках за Холандия и Аржентина, но щом разбрах, че Германия също е още в играта и ще играе срещу Аржентина, веднага си казах "мрете, латино мангали!". По тъпите вестници, както и по малоумните прогнози за развитието на световното първенство, се твърдеше, че финалът ще е между Бразилия и Аржентина: "Бразилия може да бъде спряна единствено от Аржентина, но те ще се срещнат чак на финала". На ви, мамка ви! Гледайте си сега световното по телевизорите, мангусти такива, а разбирачите да си ходят да си разбират в родните места от мачове, завършващи с по 20:10 и да пият лимонада, оцветена като малина в хоремага. Майната ви, курви селски, предателски!
Оказа се, че с Рунти и другарят сме единодушни и за тези 4 гола се пи много здраво. За другаря беше ясно, че ще вика за швабите. Те са му любимата нация.

Рунти замина по някакви пещери със Спиро Театъра и не знам си кой там още, ние с другаря си допихме и аз си тръгнах.

На другия ден бях на работа. Бачках до 14:00, понеже там комшийте много се вживяват да не се вдига шум от 14:00 до 16:00. За 2 проклети часа ти скапват целия ден. Тъп комунистически закон! Успях да приключа малко по-рано и се прибрах. Къпах се, бръснах се, абе въобще се приготвях за сватба. Братовчедът се обулчил и се жени.

Забавата беше пълна. Пих водка. Една, две, три, а може би и четири чаши. Но от тези моите чаши, пълни близо 3 пръста. Не ги пълня до горе, защото ми се струва просташко. Мезих салатки, шунчици и минах на бира и шишчета. Реших, че три бири ми стигат и пак минах на водка. Пийнах две чаши само. Третата не я допих. Приключих я до половина само и си тръгнах. Братовчедката и съпругът й ме докараха до нас и поразкроихме с тах един план за вечерна скара на лятната вила в гората.

Похвалих се колко съм изпил, а го намериха за противно. Не че трябва да ме подстрекават, но ми става неловко, щом омаловажават гордостта ми, хаха. Вече ще си се фукам само тук колко съм изпил, пък всеки да си мисли каквото иска за геройствата ми. Пък и това е сватба, мамка му. Пие се за здраве. Смятам дори, че и по-добре можеше да се справя.

Свикаха ергените и аз като неженен се наредих също. Караха ни да се кълчим нещо, да танцуваме уж, но моят танц си представляваше някакво жалко кълчене. После се хвърли жартиерът и аз взех, че го улових. Аз не го приемам като предвещание, че следващият пред олтара ще съм аз, а го приех като съревнование. Хайде да видим кой е човекът с рефлексите, хаха. Победа!

И да се върнем пак на световното първенство. Останали са 4 отбора: Холандия, Уругвай, Германия и Испания. Тази вечер няма къде да пия, гледайки мача и затова ще си седя в нас и ще го гледам кротко. Трябва да премерят сили Холандия и Уругвай. Дано холандците смачкат тези цигани. Борбата за първото място трябва да е между европейски държави. Испанците обаче не ги желая. Дано швабите да ги потрошат и да си останат циганите да си се борят за третото място. Забелязали ли сте колко грозно седи златото на циганин? Вярно, че испанците са в Европа, ама не мъ кефят. Дано баче Кико ви се изпразни по косътъ ча'! Да си играят там фламенкото и да тичкат пред биковете, че да се провери на кой дупето ще може да побере цял рог. Наздраве и за Доматения Фестивал - един от най-циганските празници.

След 30 минути започват Холандия - Уругвай. Слагм си лозови сърми, отварям едно кисело мляко и се почвам.
Утре нещо ме канеха да ходя по Борисова, но аз там много мразя да ходя, каму ли да пия. Предпочитам да подкрепям швабите. Испания трябва да умре! Ще е добре да вземат третото място обаче. Така вече ще мога да кажа, че световното първенство е европейско.

Nauken uw moeder, Ficke deine Mutter и ако не съм написал нещо правилно .... De puta ви madre!

Няма коментари:

Публикуване на коментар