неделя, 23 декември 2012 г.

КРЪЧМИ, НАПРЕД!

Ама я виж ти какво става тук, хихик! Някакви хора протестират. Но за какво ли? Аа, да! Да не влиза в сила премахването на пълната забрана за тютюнопушенето на закрити обществени места. Вдигат плакарди и ми вървят гъзешком- назад. А защо господата от общината не отвориха шахтите по улиците за по-интересно?

Не бях против непушачите, ама те си го изпросиха. Сега с този протест вече заслужавате да ви бия в тъмните кьошета и да ви сера на гърбовете пушейки.

Я си направете кръчми без тютюнев дим и си го поддържайте. И без това виждам, че няма какво да правите толкова. Чак сте си викнали и децата да протестират, дето още нищо не им е увряло в малките зелени кратуни. Убеждавате ги да идат с вас на протест, както педофил ги убеждава, че трябва да се срещнат. Вие сте едни престъпници!

Иначе на мен ми остават следното. Отивам с бутилка водка на кръчма. Поръчвам си една бира там и я лигавя цяла вечер. Излизам навън да пуша и се режа с водката. И така докато кръчмата не фалира. Но понеже искате да си влачите и дечурлигата на кръчма да тракат с малките си обувчици и дрънкалки от Илиянци, да реват, да пърдят, да се насират и да им сменяте гащите в клозета по половин час, докато не се изпикая пред вратата накрая от стискане.... тази кръчма може да мине и без тая бира от мен. Не може ли да се направи фирма с детегледачки. И да ви гледат детето да не се насере вкъщи. А вие да отидете на купон в кръчмата и да лигавите две мартинита и салата, воняща на пръдня. Аа, забравих! Вие също не искате да ви пушат на главата. Е като ви знам какви сте купонджий, това се преживява веднъж-два пъти годишно.

Иначе аз мога и да ходя да пуша в планината, на детските площадки, в разни дворове на разни хора, както и на вашите балкони. Много си ми е добре даже. Мога да се изпикая там дори докато пуша. А мога и да се изсера.

Много сте загрижени за рожбите си, нали? А те дори не могат да отидат до магазина и да ви купят бира и цигари. И стават абсолютно безполезни.
Стават само да ги потрошиш от бой, оправдавайки се с причина, че е изкарало двойка в училище, понеже си направил сметката:

раница- 100 лв
учебни помагала - 100 лв
учебници - майка си и баща си струват

А то не учи и ти дава бележник от 2-3 лв вътре с двойка. "Бой, защо ли майка ти е*ах аз!!!"

Вече съм споменавал, че като не се пуши в заведенията, никой не ебава да вентилаций, отдушници и тн и аз вътре душа на чичо Киро краката и на леля ви Тотка гъза. Направете си частни заведения вие, дето да не пушите и да си сменяте гащите насрани на децата, да им търпите глезотиите и куп други глупости. И чичо Киро и леля Тотка ще са там. Дори ще дойде и Манол-мишницата.

Айде, доскоро. Или по-добре НЕ! задавете се с някой късмет в баницата. По-бързо действа от цигарен дим ;)
То скоро ще мога да си пуша в кръчми.
Такъв ви бил късметът :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар